Ik heb mijn auto verkocht en heb nu opeens problemen, wat zijn mijn rechten?
Hoi allemaal ik heb een klein vraag afgelopen vrijdag heb ik mijn polo verkocht aan ern jongedame , toen ze kwam heb ik der alles verteld wat ik wist over de auto dat die km 366.xxx en dat we 4 nieuwe banden eronder hebben gezet nieuw en dat we paar dingen hebben vervangen van.olie tot aan de armen. Dat vond ze super ze heeft toen een proefronde gereden en drna zijn we ong 15 km verder opgeteden naar een primera niks aan de hand. Die dag zelf ben ik nog met de auto naar werk gereden ong 50 km verder op helrmaal normaal als altijd , na alles te hebben overgrschreven en betaald heeft ze me thuis afgezet en is ze weggereden zonder enige problemen. Word ik vandaag zondag rond 6 uut gebeld door de zelfde dame dat de auto na 3 opeens stil is gestopt op de weg en dat ze de anwb hebben gebeld en dat ze de startblokken moeten vervangen en die kosten 500 euro en dan wilt ze dat ik haar helft van het bedrag geef dat ze heeft befaald . Ik heb nog nooit in deze 3 jaar dat ik de auto had enige problemen gehaf met de auto startblokken hebben we vervangrn afgelopen jaar daar heeft zd okk bewijs van gekregen en vindt het gewoon raar. Hebben jullie enige tips wat k het beste kan doen? Groetjrs
3 dagen*
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.