Word ik verkracht/aangerand als ik tegen mijn zin sex heb?
Mijn vriend en ik gaan al 3jaar met elkaar, in het begin van het relatie durfde hij nauwelijks met mij te praten, hij durfde mij geen eens een hand te geven en nu 3e jaar van ons relatie ben ik hem al aan het pijpen, ik wil het liefst hem niet pijpen ik heb het al 2keer gedaan elke keer vraagt hij erom en dan zeg ik nee niet nu ik wil het niet krijg ik altijd te horen “kom op” wanneer ik hem aan het aftrekken ben zegt hij altijd kijk naar me lul en dan duwt hij me hoofd langzamer hand tegen zijn lul en stopt hij zijn lul in mijn hoofd en dan vraagt hij me altijd vragen met is het lekker? En dan voelt het alsof hij met vragen mij een verplicht gevoel geeft van ja nou zie je wel je vind het leuk maar je wilt het niet en ik maar knikken zo van jaja zal wel, ben ik te dramatisch of denk ik verkeerd ik weet het niet meer?...
In mijn mond””””
Je moet dit soort zaken met hem bespreken. Sommige mensen laten de ander onder (lichte) drang iets doen en denken dat je het uiteindelijk wel wilt. Door het duidelijker te bespreken dringt het misschien wel door in de hersenen.
Wanneer hij dan je grenzen nog steefs niet wil respecteren dan is het, zoals hier boven staat, géén goede jongen voor jou. Dan gaat het hem slechts om de lust en niet om jouw welzijn.
Jouw vriend wil dat jullie gaan fietsen, jij hebt een hekel aan fietsen, hij zet door en jullie gaan toch.
Hij wil een cruise maken, jij bent bang op een schip, hij zet door en jullie gaan toch.
Hij wil spruitjes eten, jij niet, je krijgt er buikkrampen van, er worden toch spruitjes gegeten.
Ga zo maar door. Als je vriend aandringt dan geef je toe maar bent er niet gelukkig bij. Lijkt hem niet te interesseren, zijn haan moet koning kraaien.
Als dat gedrag niet verandert, en ik geef je op een briefje, als dit gedrag de waarheid is zoals je het beschrijft, zal het niet veranderen. Hij zal alleen maar dwingender worden. Het dwingen zal zich niet alleen tot de seks beperken. Jij wordt dus diep ongelukkig, jaar in jaar uit steeds ongelukkiger.
Neem je toekomst in eigen hand voor je jezelf helemaal kwijt bent. Want dan is het te laat.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.