Mag iemand een antiparkeerpaal precies op de witte streep van zijn eigen parkeerplaats zetten?
Hier in de flat zijn er twee bewoners, die ruzie hebben over de parkeerplek. De een heeft een camper en de andere een gewone auto. De camper gaat steeds met zn wiel op de witte streep of er met het wiel overheen. Zelf vermoed ik pesterij, want als ik er langs loop dan zie ik dat de camper nooit aan de rechterkant op de streep of zelfs erover heen gaat. Mensen zijn die ruzie langzamerhand zat en nu wil ik aan komende vergadering de man met gewone auto advies geven een antiparkeerpaal op de witte streep te zetten. Lijkt mij dat het gedonder dan afgelopen is. Maar mag met of zonder toestemmeing van de VVE. Er zijn ook een paar die die campers (3 stuks) een lelijk gezicht vinden, maar het lijkt mij dat je dat echt niet kunt verbieden, want zolang ze binnen de witte strepen blijven lijkt het mij geen punt dat ze er staan. Ik weet trouwens niet of men ook met het wiel op de streep mag staan. Lijkt mij van niet, maar zeker weet ik het dus ook niet.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.