Is er een wettelijke termijn waarop een semi-overheidsinstelling moet besluiten bij bezwaar?
Ondanks het op ons verzoek opzeggen van de dienstverlening van een semi-overheidsinstelling zijn er daarna toch nog voor 2 perioden daarna kosten gerekend. (Door de vakantietijd is er blijkbaar een achterstand in de afhandeling opgelopen waardoor de opzegging niet (te laat) behandeld is door de instelling.)
Hiertegen is (uiteraard) bezwaar aangetekend.
Eén van de perioden is inmiddels toch wél betaald, de tweede periode niet.
Het lukt de desbetreffende instelling echter maar niet om tot een besluit m.b.t. het bezwaar te komen. Er is ook geen indicatie over de voortgang of de openstaande problemen te verkrijgen. Ook niet na herhaaldelijk telefonisch contact van onze kant.
Het duurt maar en het duurt maar... inmiddels zijn we 4 maanden verder.
Is er een (wettelijke termijn) waarop we ze op aan zouden kunnen spreken ? Zo ja, wat zouden de sancties kunnen zijn wanneer de instelling een dergelijke termijn overschrijdt ?