Wat valt onder vervangen en repareren?
in mijn contract staat: " Het zonodig vervangen en repareren van de terreinverlichting".
Wat kan ik hieronder verstaan? Is dat alleen de lamp vervangen? Of ook de kappen die kapot,eraf zijn? Of de hele armatuur?
1.3K
1.3K keer bekeken
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Vraag het je chef...!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
NOU ja zeg?? Waarom reageer je als je geen zinnig antwoord hebt. Ik heb geen chef!
Utrecht
7 jaar geleden
Beetje ondankbaar Marry2807!
Als je geen chef of werkgever hebt: wie heeft dit contract dan opgesteld? Ik zou verwachten dat alles wat beschadigd of kapot is vervangen of gerepareerd moet worden. Dus ook kappen, bevestigingen, etc.
Als je geen chef of werkgever hebt: wie heeft dit contract dan opgesteld? Ik zou verwachten dat alles wat beschadigd of kapot is vervangen of gerepareerd moet worden. Dus ook kappen, bevestigingen, etc.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als je functie lampjes wisselaar is, dan hoef je waarschijnlijk alleen de lampjes maar te vervangen.
Ben je echter onderhoudsmonteur of iets dergelijks, dan moet je zorgen dat de verlichting in orde is, dus alles in orde houden, en eventuele kappen vervangen, of zelfs compleet nieuwe palen bij plaatsten Wat is jouw functieomschrijving?
Ben je echter onderhoudsmonteur of iets dergelijks, dan moet je zorgen dat de verlichting in orde is, dus alles in orde houden, en eventuele kappen vervangen, of zelfs compleet nieuwe palen bij plaatsten Wat is jouw functieomschrijving?
ronron1212
7 jaar geleden
@Marry2807 daar is het ook een reactie en geen antwoord. Om te bepalen wat je moet doen zul je toch iets meer moeten toevoegen aan je vraag.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik verblijf op een recreatie park daar hebben wij een contract. Inmiddels heb ik een hoger beroepszaak bij de rechtbank waar ik mag aantonen dat er achterstallig onderhoud is. bij 75% van de lantaarnpalen zit er geen kap op de lantaarnpaal. De verlichting doet het echter wel. Omdat de advocaat bij voorbaat al zegt dat dit een gelopen race is, wil ik toch zo goed mogelijk voorbereid op de comparitie komen. Vandaar de vraag.
in mijn contract staat: " Het zo nodig vervangen en repareren van de terreinverlichting".
Wat kan ik hieronder verstaan? Is dat alleen de lamp vervangen? Of ook de kappen die kapot,eraf zijn? Of de hele armatuur?
in mijn contract staat: " Het zo nodig vervangen en repareren van de terreinverlichting".
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ronron Verlichting en armatuur? Ik weet inmiddels dat de rechtbank op iedere slak zout legt.
ronron1212
7 jaar geleden
Ja er staat toch Het zo nodig vervangen en repareren van de terreinverlichting dat is niet alleen lampen vervangen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
dank je wel ron ron
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.