mag politie invalide kaart innemen wanneer mijn dochter de auto ophaalt omdat ik niet lekker werd?
Geparkeerd in winkelcentrum, met mijn 2 dochters met mijn kaart op invalide plek. Ik gebruik zuurstof en werd niet lekker en wilde naar huis na een anderhalf uur. Dit gebeurt eigenlijk vrij weinig, kan normaal nog goed zelf autorijden. Mijn dochter heeft 2 mnd haar rijbewijs en zei, mam blijf hier maar zitten, ik haal de auto. Ik was allang blij dat ik mijn man niet hoefde te bellen. Stappen mijn dochters in, staat er agent in burger...mijn dochter zei mijn moeder is achter in het centrum...te overweldigd om verdere uitleg te geven of om te zeggen rij maar mee. Gesommeerd achter agent aan te rijden. Nu krijgt ze een boete, is mijn kaart ingenomen, en een aantekening achter haar rijbewijs. Maar het ergste vind ik echt nog dat hij haar super arrogant wist te vragen of ze dit voor het gemak wel vaker deed? Ik ben woedend en wil hier wat mee doen. Mijn vraag...kan dit zomaar?
Ik heb de politie nog gebeld met dit verhaal maar werd afgedaan met daarin kan ik weinig voor u betekenen.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.