Moet de winkelier het product meegeven tegen de op het kaartje staande prijs?
Hallo,
30 december naar de mediamarkt. Ik zoek een laptop met afneembaar scherm. Ik neem mijn schoonzoon mee. Die is webdesigner en heeft meer verstand van. Ik heb met een verkoper gesproken. We zagen een Microsoft Surface Pro (2017)Convertible. voor 1049,- We hebben nog besproken. Ze waren 1499,= geweest maar omdat ze uit de collectie gingen waren ze in prijs verlaagd. Daarna heb ik een foto gemaakt om het thuis nog eens na te kijken. Ik ben dezelfde dag nog terug geweest met mijn man en zijn door 2 verschillende medewerkers geholpen. Alle medewerkers hebben een tabletje bij zich waar ze alles op kunnen zien. De verkoper drong nog al aan ze hadden er nog maar 9. IK vroeg nog of ze het nieuwe jaar goedkoper waren. Dat wist hij niet
Vandaag ging ik terug. Nu stond mijn kaartje geprijsd voor 891,65. Nou leuk dacht ik. Maar het kaartje stond nu bij de rechter tablet. (het was een tafel met een laptop en een tablet.
Ik zei tegen de medewerker dat hetzelfde kaartje met een andere prijs bij de laptop stond. Nou dat was dan een vergissing. Bij de laptop stond nu geen prijs maar bij navraag was die 1499,- Ik heb er de manager bijgehaald. gezegd dat hij toch echt bij de tablet stond en dat ik die dus wilde hebben voor 891,65. Het was voor mij een logische prijs en ik en de 3 medewerkers hebben niet gezien dat het kaartje verkeerd stond. Kan ik dat eisen voor 891,65? op foto 1 naast laptop (zie je net op rechterbovenhoek) foto 2 zie je de tablet
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.