Hoe daag ik DHL voor de rechtbank?
Ik heb geen ervaring met rechtzaken. Ik weet dus niet waar ik moet beginnen.
2. DHL de kans en de tijd geven het probleem op te lossen;
3. Een klacht indienen bij DHL met een voorstel voor een oplossing;
4. DHL de kans en de tijd geven de klacht te behandelen;
5. Het "hogerop" zoeken bij een bemiddelaar zoals een klachtencommissie, een consumentenorganisatie of een bedrijfsorganisatie;
6. De bemiddelaar en DHL de kans en de tijd geven het probleem op te lossen. Als al deze stappen niet het gewenste resultaat geven, is het aanspannen van een rechtszaak mogelijk.
Het maakt wel uit waarover u wilt procederen en waarom?
U print adreslabels uit, maar let er natuurlijk?? niet op of de print goed is en ziet dus niet dat het adres er niet volledig opstaat. Hebt u het papier dat bedrukt moest worden misschien aan de linkerkant van de printer gelegd ipv aan de rechterkant? U plakt de adreslabels met een onvolledig adres op de pakketten en u verbaast zich erover dat de pakketten niet aankomen.
Hebt u een Belgisch verzenddepot van de pakketpost waardoor u zoveel pakketten moet versturen?
Als de labels niet volledig uit de labelprinter komen,zijn waarschijnlijk de voorkeursinstellingen van de labelprinter niet op de juiste afmetingen ingesteld. De verzender (de klant dus) moet de juistheid van de adreslabels wel controleren voordat hij deze op de pakketten plakt.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.