hoeveel uur moet ik werken met een 4 uur contract?
momenteel heb ik ontslag genomen bij mijn parttime baan maar ik heb een opzeg termijn van 1 maand die ik respecteer. ik heb een 4 uur contact dus ik vroeg als ze mij 4 uur konden in roosteren alleen mijn baas gaat daar niet mee akkoord volgens hem moet ik het gemiddelde van mijn laatste 3 maanden werken officieel. momenteel word er veel druk nu op mij uitgeoefend mijn vraag luid.... is dit waar zo ja waar is dat aangegeven? alvast bedankt 18 jarige scholier:)
Jij kan kan wel rechten ontlenen aan je gemiddelde gewerkte uren. /Let wel ! Na 3 maanden het gemiddelde \ maar andersom nou ? Nee Of het het moet al een vooruit besproken rooster ( planning ) zijn. En die duidelijk is gecommuniceerd Maar draai het om hoe zou jij mopperen en protesteren als men jou ineens maar voor 4 u zou oproepen terwijl je op ? Je gemiddelde aantal uren zou rekenen . Komt het tot de rechter ik zou het niet weten komt het op fatsoen ja ga gewoon werken . Men heeft op je gerekend net zo als jij op hun had gerekend . Probeer er in redelijkheid uit te komen. De wereld is klein je nieuwe werkgever kijkt al over je schouder mee :)
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.