Wanneer is iets verkrachting?
Ik heb laatst met mn vriend afgesproken, en we hadden net een breakup gehad dus wouden we het uitpraten, hij vroeg mij opnieuw en ik zei uiteindelijk oke, later nam hij me mee naar boven, we gingen in bed liggen en op een gegeven moment begon hij me uit te kleden, ik hield mijn broekje vast en zei half lachend dat ik niet wilde, ondanks dat ging hij toch verder, eenmaal uitgekleed zei ik dat ik naar het toilet moest en daar heb ik even lopen zitten, hij vroeg wat er was en ik zei dat ik me niet lekker voelde, terug op bed begon hij me te neuken, en op een geveven moment zei ik dat ik niet meer wilde, of hij alsjeblieft wou stoppen maar hij negeerde me, ik moest bijna huilen en zei niks meer, later heb ik weer gezegt datie moest stoppen, dat ik niet wou, en hij legde zn hand over mijn mond en zej dat ik kon schreeuwen wat ik wou, niemand zou me horen (ik woon erg afgelegen) toen begon ik een beetje te huilen en toen zei hij ahh plz baby komop ik kom bijna en ik zei niks meer, later hebben we nog op bed wat geknuffeld (note: ik heb diabetis en me suiker zat erg laag, dus dn heb ik bijna niet de kracht om tegen te stribbelen, ik heb em een paar keer weg proberen te duwen maar verder niet gekrabt of gebeten ofzo)
Nou is mijn vraag, is dit verkrachting?
Dit is verkrachting
Dat is wat er STAAT; als jij redenen hebt om te zeggen dat het toch anders is, graag links/bronnen+argumenten.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.