Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan de politie mijn vriend zomaar het huis uit zetten?

Ik woon nog steeds bij mijn ouders in. Ik heb hele zware psychische problemen en men vriend probeert er te zijn voor mij. Hij is de laatste tijd veel aanwezig hier thuis en men ouders hebben hier geen begrip voor. Nooit gehad. Ze schelden mij steeds uit, maken mijn vriend zwart... ik heb hem nodig in deze moeilijke tijd omdat ik zo diep zit en zelf niet naar buiten geraak. Ik weet echt niet naar welke instantie ik moet bellen, want het word van kwaad naar erger... zelfs men moeder huilt gewoon en brult als ik zeg dat ik hem graag zie en voor de rest van men leven met hem wil samen zijn... ( ben 25 ) Ik word continue onder druk gezet, uitgemaakt, met de grond gelijk gemaakt. Ik weet niet wat ik moet doen. Ik ben bang.

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Wetgeving
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (1)

Het huis is van je ouders, dus als zij het willen kunnen ze iedereen er in weigeren. En als die persoon niet meewerkt, dan kan de politie worden ingeschakeld en assistentie verlenen.
Ik zou je dringend willen adviseren om contact op te nemen met je psycholoog of misschien zelfs de GGD. Praat er met deze persoon over.
Je zou ook kunnen proberen uit te vinden waarom je ouders hem uit het huis willen weren. Zien zij misschien iets wat jij niet ziet?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing