wat kan ik doen als de politie niks doet?
Er is bij mij ingebroken, nu wordt ik door de inbrekers bedreigd en willen ze geld. omdat ik niet betaalde zijn al ruiten ingegooid, bedreigingen gaan gewoon door. Politie heeft telefoon nummer, bankrekening nummer en naam maar doet niks.
Er is bij je ingebroken.
Je vermoed dat de daders degenen zijn die jij hebt opgelicht. Een vermoeden is geen bewijs. Natuurlijk wil degene, bij wie je iets gekocht hebt, geld van je.
Betaal datgene dat je moet betalen.
Geen idee waar jij die kennis vandaan haalt, maar al zou iemand opgelicht zijn, dan nog is dat geen excuus voor inbraak of bedreigingen ! Ben je opgelicht, dan ga je naar de politie !
Je schrijft : "omdat ik niet betaalde zijn alle ruiten ingegooid.
Je hebt de politie het telefoonnummer, bankrekeningnummer en naam gegeven.
Inbrekers laten niet hun telefonnummer en bankrekeningsnummer achter.
De politie doet er niets mee terwijl deze inbrekers zo op te pakken zijn. Daarom denk ik dat je een rekening niet betaald heb. Heb ik het mis ? Gaat het over een achterstallige rekening ?
Wat moet je betalen aan de " inbrekers" ?
Ehm, afpersing? chantage?
Je hebt hier je vraag gesteld. Daarover zijn wat vragen gesteld. - Een inbreker zal nooit zijn naam, adres en bankrekeningnummer achterlaten.
- Hij zal je ook niet chanteren " omdat er te weinig buit was" .
- Een inbreker zal niet na de inbraak je ruiten ingooien. Daarom vermoed ik dat het niet over een "gewone" inbreker gaat.
Het lijkt een wraakactie te zijn.
Een van de mogelijkheden is dat je "iets" niet betaald hebt bij een onfris figuur. Wil je nog de vragen beantwoorden ?
- Klopt het dat je " iets" niet betaald hebt ?
- hoe ben je aan de naam en het bankrekeningnummer van de inbreker gekomen ?
- heb je al eerder problemen met deze "inbrekers" gehad?
- wat was de reactie van de politie op je verhaal? Om welke reden doen ze er niets mee ?
Ik raad het vragensteller ten sterkste af om details via GoeieVraag te verstrekken. Men weet nooit wie er meeleest.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.