Staat KPN in haar recht of heb ik recht om te eisen dat het sneller gebeurt?
Ik heb bij kpn 3 1/2 week geleden telefonisch een verhuizing doorgegeven waarbij mij verteld werd dat het pakket per 15 oktober werd overgezet. Tijdens het gesprek is mij verteld dat er een monteur langs zou komen om de aansluiting aan te sluiten. Ik heb gisteren dus de hele dag thuis gezeten omdat mij verteld was dat ik per 15 oktober internet/bellen en televisie zou hebben in mijn nieuwe woning. Gister heb ik KPN gebeld met de vraag wanneer deze monteur zou komen en hoe/wat verder? Mij is toen verteld dat er iets mis was gegaan met de verhuizing door te zetten en dat KPN ging proberen om mij een noodpakket toe te sturen. Vandaag heb ik nogmaals gebeld om te vragen of ik dit noodpakket zou ontvangen en wat ik verder nog moest doen. Vandaag heb ik dus te horen gekregen dat ik geen noodpakket toegestuurd zou krijgen omdat ik zelf naar KPN had moeten mailen dat ik geen bevestigingsmail heb gehad. Verder kreeg ik te horen dat ik mijn verhuizing niet goed had doorgegeven. Terwijl hij als hij in het systeem mijn klantgegevens zocht hij mijn nieuwe adres zag staan.. Nou allemaal leuk en aardig maar dan zit ik wel nog 3 weken met niks in mijn nieuwe huis. Ik heb gisteren om 14:00 een afspraak gemaakt om de aansluiting over 3 weken aan te sluiten. Maar ik heb vandaag om 19:30 weer geen bevestiging ontvangen. Kan ik bij kpn eisen dat zij vooralsnog z.s.m de aansluiting komt aansluiten of e.v.t een noodpakket toesturen?