Klacht ingediend, komen mij enkel tegemoet als ik een nieuw product afneem, mag dit?
Ik heb een klacht ingediend bij het bedrijf wat onze wasmachine heeft nagekeken.
Verhaal in het kort; monteur is langs geweest, heeft de printplaat mee nr het bedrijf genomen om het te kunnen onderzoeken. Hij zou de dag erna langs komen met de uitslag. Hiervoor heb ik vrij genomen, hij is niet op komen dagen, ook niet ondanks mijn telefoontje.
Dag erna wederom niets gehoord, klacht ingediend via de telefoon, ze vonden het allemaal heel vervelend en ik zou terug gebeld worden.
Ook niet gebeurd. Nu krijg ik de factuur, voorrijkosten, en werkzaamheden.
Wederom klacht ingediend nu via de mail.
Krijg ik een mail terug dat ik als ik een nieuw apparaat bij hen bestel de factuur kwijt gescholden word.
Op mijn beurt heb ik weer terug gemaild, dat ik natuurlijk allang in het bezit ben van een nieuwe wasmachine, want met 2 kinderen blijf je niet 3 wkn zonder zitten. En dat ik in de nabije toekomst geen ander apparaat van het een of het ander nodig heb.
Nu komt hun voorstel te vervallen, en moet ik alsnog de factuur voldoen.
Kan dit zo maar? Ze geven aan dat ze fout zaten, dat er veel miscommunicatie was vanuit de monteur, en hun service center. Komen met een voorstel, maar als ik dus niets afneem, geld het voorstel niet.
Waar is de printplaat gebleven?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.