Ik wil een aangetekende brief versturen maar het adres is mij onbekend. Wat kan ik doen?
Mijn ex-huisgenoot is verhuisd naar een ander adres, maar is mij nog geld verschuldigd. Het gaat om 60 euro aan televisie-, telefoon-, internetkosten. Ik wil graag dit geld terug. Daarnaast is het ook een kwestie van eer. We hebben een tijd vol conflicten achter de rug en dat is ook de reden dat ik zelf ook het huis heb moeten verlaten. Ik wil voorkomen dat ik op deze manier nog getreiterd wordt.
Ik heb inmiddels informatie verzameld en ben er zeker van dat, wanneer mijn ex-huisgenoot niet betaald, ik bij een kantonrechter mijn gelijk kan halen en kan dwingen tot betalen. Voordat ik dat kan doen moet ik haar echter een aangetekende 'brief ter kennisgeving' opsturen. Maar ik weet haar nieuwe adres niet. Wat kan ik doen?
Het gaat dus niet alleen om geld maar ook om principe en een poging om de wereld er een stukje beter op te maken. Ik vind een brief opsturen dan niet te veel moeite. Ook stelt zo'n bezoekje aan zo'n kantonrechter niets voor, is zo'n rechter speciaal voor dit soort kleine conflicten en is het in 10 minuten of zo gedaan.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.