Als ik scooter uitleent en de schooter word gesloopt door vandalen kan ik dan de schade verhalen op de gene die hem toen leenden?
Een vriend van mijn zoon leent de scooter om even wat thuis op te halen. Vervolgens ging hij ook langs de kermis en zet de scooter even in het park op allebei de sloten. Toen hij zich bedacht dat hij naar ons toe moest komen zag hij dat de sleutel niet meer deed en constateerde dat de hele scooter gesloopt was. zelfs de band was leeg gestoken.
hij was zo geschrokken want van de kermis had hij me niet verteld en dat komt nu uit.
Er is geen getuigen van de vernieling geweest, en van de aangifte die ik gedaan heb is niks meer vernomen.
De zogenaamde vriend heb ik nooit meer gezien. Aangezien ik dat enorm gemeen vind belde ik zijn ouders op om de situatie te beschrijven om evt de kosten bij hun te verhalen. Echter werd mijn verteld dat hij zijn zoon straf had gegeven en het hiermee klaar is.
Dat is wel heel makkelijk dacht ik want me zoon kan niet meer rijden op de scooter,
Wat zou ik kunnen doen om mijn zoon weer op ze scooter gemaakt en wel te laten rijden?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.