Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

verkeerd geinformeerd in winkel geld terug?

k heb 3 weken geleden gordijnen besteld bij de hema, deze heb ik eergisteren binnen gekregen, echter niet zoals ik dacht dat ik ze had besteld. In de winkel heeft de mevrouw mij verteld dat het gordijn geleverd wordt zoals de staal in de winkel hangt, ik hoefde dus GEEN voering bij te bestellen. Nu heb ik de gordijnen zonder voering binnen gekregen en in de winkel zeoden ze dat ze hier niks mee kunnen. Maar ik ben dus verkeerd geinformeerd. Heb ik recht op geld terug?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wetgeving
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (3)

Ja, je hebt recht op geld terug, vanwege het niet juist informeren.
Maar ik begrijp dat je geen bewijs hebt? In dat geval hoop ik dat ze toegeeft dat ze u onjuist geinformeerd heeft, want als het uw woord is tegen het hunne, dat staat u er zeer slecht voor, omdat het product speciaal op maat gemaakt is voor u, en dan geld de geld terug regeling niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wanneer je in de winkel niet verder komt (heb ik ook eens gehad bij de hema met gordijnen) kun je een email naar het hoofdkantoor sturen. Zij geven dan opdracht aan de filiaalhouder/ster om dit op te lossen. Wanneer je dan met je getuige naar de hema gaat sta je sterker. Zij hebben een fout gemaakt door een staal met voering op te hangen met een bepaalde prijs die eigenlijk bedoeld is zonder voering, duidelijk hun fout. Succes
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als een klant niet tevreden is met het product is het altijd toegestaan je geld terug te krijgen. Je kan bijvoorbeeld de Radar app downloaden. Daarin staan allerlei van dit soort wetgevingen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing