Mijn ex wil zijn spullen na twee jaar komen ophalen, maar ik heb het niet meer wat moet ik doen?
Mijn vriend en ik zijn al meer dan 2 jaar geleden uit elkaar gegaan. In het begin hadden we nog wel een beetje contact maar niet echt intensief. Na een maand of twee kreeg ik helemaal geen contact meer met hem en heeft mijn omgeving tegen mij gezegd dat ik het maar achter me moest laten want ik zag er erg ongelukkig uit. Dit heb ik dus ook gedaan, maar nu na twee jaar neemt hij toch weer contact met me op omdat hij zijn spullen zo graag terug wilt. Deze heb ik alleen weggegooid na ongeveer een jaar, omdat ik niet verwachtte hem ooit nog te zien of te spreken. Nu wil hij er de politie bij betrekken en ik vraag me dus af of hij dat zomaar kan doen. (Ik ben er vrijwel zeker van dat hij geen bonnetjes of dingen heeft waarmee hij kan aantonen dat het ZIJN spullen zijn) Tevens heeft hij ook nog veel van mijn spullen. Dus wat moet ik doen?
Zie ook deze vraag erover. http://www.goeievraag.nl/vraag/maatschappij/wetgeving/achtergebleven-spullen-ex-vriendin.535017
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.