Betapt op diefstal maar geen boete of politie, alleen winkelverbod. Kan ik nu wel een VOG krijgen?
Hallo
Ik heb een enorm grote fout begaan. Ik had in de jumbo twee maaltijdsalades in mijn tas gedaan met de instelling om deze te stelen. Ik wou hier echter niet mee door gaan en wou deze ongezien weer terug leggen maar voordat ik dat kon doen werd ik betrapt, nog in de winkel. Had officieel nog niks gestolen.
Er is geen politie bijgekomen, ik heb geen boete gekregen, alleen een winkel verbod voor een jaar.
Nou zij ik graag willen weten of de politie hiervan ook op de hoogte gebracht word of niet? Ik werk als verpleegkundige en moet daar om een VOG aanvragen, krijg ik deze nu nog wel en krijg ik nu ook iets van een stafblaf?
Ik weet dat het ongelofelijk dom van mij is en ik heb enorm veel spijt van dit voorval.
Toegevoegd na 3 minuten:
Ik heb geen schriftelijk bewijs dat ik een verbod heb. Heb alleen mijn naam op een formulier gezet en verder niks en ben vervolgens de winkel uit gegaan.
http://www.goeievraag.nl/vraag/maatschappij/wetgeving/winkelverbod-aanmerking-politie.525322
Ik ben goed in mijn werk en ik hou er van. Wat mij bezielde om die salades in mijn tas te doen weet ik niet maar ik weet een ding zeker dit gebeurt mij nooit weer. Het was ontzettend dom
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.