Waar kan ik een klacht indienen tegen een makelaar die nergens aangesloten zit?
Na het kopen van een woning bij Oranje makelaardij.nl maakte ik een afspraak met de makelaar voor een aflever / inspectie ronde waarbij vele mankementen werden besproken.De makelaar heeft mondeling toegezegd na de koop alles te gaan herstellen , maar tot op heden is er niets gebeurd waardoor ik zelf flinke kosten heb moeten maken.Makelaar reageert niet op mijn vele telefoontjes , mailtjes en brieven en als ik hem wel te pakken krijg wimpelt hij mij elke keer weer af en kom op zo n manier zijn afspraken niet na.
Nu 4 maanden verder krijg ik eindelijk een mailtje van deze makelaar , waarbij hij ineens beweert nooit iets met mij te hebben besproken over de vele mankementen aan het door mij gekochte woning en probeert op deze manier er onderuit te komen.Ik heb bij alle de grootste verenigingen aangeklopt maar bij geen enkele is deze bekend of aangesloten , zelfs de consumentenbond kent hem niet , wel heeft de consumentenbond de makelaar uitgenodigd om te reageren op mijn klacht maar als de makelaar niet binnen 2 weken reageert doen ze verder niets..en weet nu niet wat ik nog kan doen