Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe wordt forensenbelasting berekend?

De gemeente Baarle Nassau heeft afgelopen najaar alle huisjes nagemeten. Iedereen die ik nu gesproken heb zitten net over de grens van 40, 60, 80 vierkante meter. Ik heb het nagemeten en zit op 61.7 vierkante meter dit is € 55,= meer dan vorig jaar. Hoe moeten we meten. We betalen naar vloeroppervlakte maar mijn meting is buiten gebeurd aan de muur.
Als ik binnen ga meten (het werkelijke) vloeroppervlak zal ik denk ik onder de 60 zitten. De vraag is dus. Hoe wordt het vloeroppervlak berekend?
Binnen of Buiten meten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wetgeving

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Op de site van de gemeente staat dat deze uitwendig wordt gemeten en met 0,9 wordt vermenigvuldigd. Afhankelijk van die oppervlakte betaal je een bedrag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ben erg blij dat er mensen zijn die wel kunnen vinden wat ik niet kan vinden. Dit is duidelijk
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: