Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wij krijgen post van de sns bank die niet op onze naam staat, wat moeten we doen?

beste

wij krijgen sinds een paar dagen constant post van de sns bank op naam van iemand anders.
de eerste brief heeft mijn vriend perongelijk geopend en let mij deze zien ik kwm gelijk totmde conclusie dat de naam niet klopt.
wij hebben ook geen rekening geopend bij betreffende bank.
vandaag kregen we weer op dezelfde naam post van de bank, in dit geval kon ik voelen dat het op een pas ging die dus waarschijnlijk bij de eerste brief hoorde waar zon soort randomreader in zat van de sns.

nu hebben we alle brieven het adres door gekrast en hier op gezet retour afzender " woond hier niet".
is dit voldoende of kan het nog gevolgen hebbeb omdat het een pas etc bevat en toch op ons adres een rekening geopend lijkt te zijn??

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wetgeving
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (2)

Bel even met de SNS Klantenservice: 030 - 633 30 00
Op werkdagen van 8 tot 21 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur. Zondag gesloten.
Leg even uit dat er steeds post op je adres komt.
Poet
10 jaar geleden
Het is strafbaar om post te openen welke aan iemand anders gericht is. Je schend daarmee namelijk het briefgeheim.

Verstandig is om bij de volgende inkomende brieven jullie adres door te krassen, er onder te schrijven dat deze bewoner niet bekend is bij jullie en de brief weer in de brievenbus te doen. PostNL zal de brief vervolgens retour afzender sturen.

Ook kan je contact leggen met de SNS bank via 030 - 633 30 00 en vragen naar de helpdesk Fraude Bestrijding of neem contact op met de politie via https://www.snsbank.nl/particulier/klantenservice/contact/contact-met-sns-bank.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing