kan ziggo aansprakelijk worden gesteld voor ontbreken internetverbinding op werkplek stichting?
Als je een contract afsluit om op 28 juni diensten geleverd te krijgen van ziggo, en deze heeft pas op 10 juli dus 12 dagen later alles geregeld , wegens domme fouten, oa een kabel die niet in de algemene centrale verbonden was maar los lag plus ondanks dat er een monteur geweest is een nieuwe hd recorder kwam, het nog niet deed, deze de smartcard geactiveerd had en ikzelf nog een keer het in hun systeem zelf nog niet omgezet was dus dat 1 vd redenen was waarom er geen zenders binnen kwamen.. dus gewoon domme fouten.. waardoor het internet 10 dagen plat gelegen heeft en tv 12 dagen. kan dan ziggo aansprakelijk gesteld worden voor de opgelopen achterstand van de stichting door het gebrek van de diensten? want ze vinden dat hun niet aansprakelijk zijn daarvoor .maar ik vind dus van wel, en heb gezegd dat ik het niet meer dan redelijk vind dat voor de frustratie en de tijd die het gekost heeft plus gewoon minstens 40 uur minder op internet heb kunnen werken ....dat ze 2 maanden de abbonementskosten mogen vergoeden om de schade te dekken.en hun bieden een lullig bedragje van 20 euro aan , na alle ellende. dus ben benieuwd in hoeverre je internet bedrijf aansprakelijk gesteld kan worden voor het niet leveren van diensten op de afgesproken tijd.
Wat je wel mag verwachten is dat de abonement natuurlijk niet eerder in gaat dan wanneer de diensten werkelijk geleverd worden.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.