Mag je topless in je eigen tuin?
Ik vind topless niet naakt en met het plaatsen van een hottub en afdak doen we ons best inkijk te voorkomen.
Toegevoegd na 4 minuten:
Ik vind naakt iets anders dan topless, heb ondertussen de wet mbo naakt gevonden.
Toegevoegd na 5 minuten:
Ik vind naakt iets anders dan topless, heb ondertussen de wet mbo naakt gevonden.
Maar het is in ieder geval wel fatsoenlijk dat je er rekening mee houdt, en het is je eigen tuin... dus ik denk dat het wel mag?
Ik vind het vreemd dat een man (over het algemeen) wel "naakt" rond mag lopen en een vrouw niet. Terwijl borsten maar 1 doel hebben. Namelijk: Het voeden van een kind.
Alleen het voeden van een kind? Kan er nog wel wat bedenken... :) Borsten zijn voor een man ook een (onbewuste) graadmeter voor vruchtbaarheid, net als brede heupen.
Daarom is het ook niet verwonderlijk dat (grote) borsten over het algemeen veel aantrekkingskracht op mannen uitoefenen.
Dat is tevens de reden dat de borstpartij van een vrouw wél een seksuele connotatie heeft en dientengevolge moelijker wordt geaccepteerd in het openbaar.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.