Heb ik in september recht op een vast dienstverband?
Moeilijke situatie. Ik hou de namen even fictief. Maar het gaat over beveiliging.
Ik ben in week 36 2011 gaan werken voor uitzendbureau Kleenex. Dan had je beveiligingsbedrijf Adac. En bedrijf Sneller.
Bedrijf Sneller had beveiligers nodig, dus die huurde zij in bij Adac. Adac had 40 eigen mensen en 20 mensen die zij weer inhuurden van Kleenex. Dus via via kwam ik als receptionist te werken bij Sneller. Ik had een 0 uren contract bij Kleenex. De enige klant van Kleenex was Adac.
Adac zelf had twee grote klanten, Sneller en bedrijf X.
Dit hield in dat ik ongeveer 20 uur per week werkte bij Sneller als receptionist en 12 uur per week bij bedrijf X.
Sneller had een aanbestedingscontract met Adac lopen en dit contract liep in oktober 2012 af. Adac heeft vervolgens die aanbesteding niet weer gekregen, dus Adac moest vertrekken.
Er is een ander bedrijf gekomen in plaats van Adac. Dit was bedrijf TripleA. TripleA heeft 20% van het personeel van Adac overgenomen, al deze mensen zijn dus bij TripleA in dienst gekomen. Dit is gebeurd op 1 oktober 2012.
Ik viel niet onder die overname. Dus ik mocht niet bij TripleA gaan werken. Ik bleef dus werkzaam voor Adac via Kleenex. En werkte toen bij bedrijf X.
Op 29 oktober ben ik gebeld door TripleA, of ik alsjeblief voor hun wilde komen werken, want Sneller had meer mensen nodig. Dit heb ik toegezegd en per 26 november 2012 ben ik in dienst gekomen van TripleA.
Ik ga verder in de recaties, zit over de 1500 tekens heen.