moet ik naar de politie voor een aangifte tegen mij??
er is een aangifte tegen mij gedaan omdat ik via internet van iemand iets zou kopen en de deal al rond was,maar de verkoper zich ineens terug trok en vertelde dat die het al verkocht had aan iemand anders wat achteraf niet waar bleek te zijn. ik ben erachter gekomen en heb hem toen uitgescholden via de tel en nu beweerd hij dat ik hem daarmee bedreigt heb? ik vind dit een beetje flauwekul dat je daarvoor naar het poilitie bureau moet om je te verantwoorden. hebben ze niks beters te doen? en waar is de vrijheid van menings uiting? ik kreeg een opgestelde brief thuis waarin het leek of ik een moord gepleegt had,maar heb dus helemaal geen zin om naar het bureau te gaan. maar mijn vraag is wat gebeurd er als ik geen gehoor geef aan de oproep van de politie? dus geen verklaring af leggen omdat ik het gewoon te belachelijk voor woorden vind..ik wil niet te boek staan bij justitie voor een paar scheldwoorden die overigens geen ziektes bevatten.ik ben gewoon bang dat de aangever de zaak overdreven heeft en mij wil pakken en dat straks justitie hem nog gelooft ook.ik vind het echt belachelijk dat iedereen zomaar aangifte kan doen en de politie dat nog serieus neemt ook..
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.