Waar kan ik terecht met mijn klacht bij PostNL?
KLANT IS KONING!
Op 10.02.2014 een verzekerd pakket naar Duitsland verstuurd. Echter deze pakketje is door typefout van de medewerker van PostNL in Heerhugowaard nooit afgeleverd. Het feitelijke bewijs dat er op de doos Seehof Weg staat, en niet Seehof. (want adres was verkeerd getypt, na 3 dagen kwam ik dat achter en heb meegedeeld, medewerker mij inlichtte dat hij echter het adres heeft overgenomen wat op het pakketje stond, want achteraf niet juist was).
Na 9 weken heb ik het pakketje retour thuis ontvangen. Ik heb met de medewerker afd. Consumenten Service heer P. vanmiddag gesproken over het compensatievergoeding van mijn pakketje. Hier de P. zegt dat het gevolgschade betreft, dat valt onder Algemene voorwaarden goederenvervoer, samen doorgelezen, nergens stond iets over retour en waarde vermindering van artikel.
Ik had deze toestel verkocht aan kennissen in Duitsland, en heb ondertussen nieuwe telefoon. Nu met 2 telefoons, met schade van 300,-.
Ik wil graag in aanmerking komen voor compensatievergoeding! Aangezien door het fout van het invullen van het exacte adres, en het tussen tijdse termijn van 9 weken is de waarde ook verminderd van de verkochte telefoon.
PostNL is in gebreke gebleven.
Wat zijn mijn rechten?
Waar kan ik mijn klacht plaatsen bij PostNL?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.