Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kun je een facebookpagina maken voor een bedrijf dat al bestaat?

Ik heb een eigen bedrijf en wil een facebook pagina aan gaan maken. Het probleem is dat het bedrijf dezelfde naam heeft als een bedrijf dat gevestigd is in Israël. Dit bedrijf heeft al een facebook pagina en nu kan ik geen facebook pagina meer aan maken voor mijn bedrijf. Wat kan ik hier aan doen en welk recht heb ik en wel recht heeft het bedrijf in Israël?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wetgeving
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Maak een facebook pagina aan met de volgende naam: 'Bedrijfsnaam' Nederland of 'Bedrijfsnaam' NL oid. Bij facebook is 't heel simpel in jouw geval. Als je een naam niet kunt gebruiken omdat het al bestaat, dan heb je pech.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor het antwoord. Toch is het in mijn visie niet zo dat ik dan pech heb omdat je niet zomaar een bedrijfsnaam mag geven aan een pagina zonder dat jij de eigenaar bent van dit bedrijf (staat ook in de richtlijnen).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jouw bedrijf heeft dezelfde naam als de bedrijf in Israël. Hij/zij heeft een pagina gemaakt over zijn/haar bedrijf (dus hij of zij is eigenaar), dus dan is er toch niet zomaar een pagina geopend?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding