kan ik een laptop nog terug brengen vanwege de vele problemen die ik er mee heb?
hallo,
Ik heb mijn laptop een jaar geleden gekocht bij de maxwell. eerst deed hij het nog goed maar een paar maanden later begon die al raar te doen. en het scherm was los gegaan doordat er blijkbaar iets tussen heeft gezeten. dus ik had hem gebracht naar de winkel om hem te laten maken. ik heb 2 maanden gewacht totdat ik hem weer kon ophalen. toen ik hem kreeg was er helemaal niks gerepareerd dus ik bracht hem daarna weer terug en vroeg waarom ze die niet hadden gemaakt. het was dus omdat het repareren niet onder de garantie stond. ik heb hem dan weer laten maken en die kreeg ik terug na 3 maanden weer terug. nu was de laptop van de buiten kant wel weer gemaakt ,maar ik zie soms nogsteeds rare dingen zoals witte stippen en vervagingen. gister avond kwam er een heel raar geluid uit toen ik hem met de kabel erin op de bank had gezet. toen ik de laptop omhoog tilde stopte het geluid. ik bewoog hem rusting schuin er er rolde iets in de binnenkant.
ik ben er echt niet tevreden mee ook niet met de winkel. kan ik het geld nog terug krijgen? ik heb nog 3 maanden garantie.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.