Er is een koopovereenkomst via mail en mondeling maar nu wil de verkoper meer geld, kan dat zomaar?
Via marktplaats heb ik leuke spullen gezien, ik wilde alles in 1 koop overnemen voor de gevraagde prijs die linksbovenin het balkje stond. Er is contact geweest via telefoon, mail en wap. Er is ook een datum afgesproken dat ik de spullen zou komen halen. Nu heeft er iemand meer geboden en hij wil dus meer geld zien van mij maar mag dit zomaar?
Gr.
als je zulke dingen wildt voorkomen kan je uitwijken naar ebay
hier is een bod wel bindend. Het is in ieder geval niet erg netjes, je zou het kunnen melden bij marktplaats Tel. 088 008 26 26
Je kunt er vanaf zien en dit ook tegen de verkoper zeggen,laat hij het dan maar aan de hoogste bieder verkopen want ook van bieders die een hoger bod gedaan hebben hoor je 9 van de 10 keer niets meer dus de kans is ook aanwezig dat hij het helemaal niet aan de hoogste bieder kan verkopen. Ik zou met zo'n verkoper niet meer in zee gaan.
Je kunt zowieso aangeven dat je de gang van zaken vreemd en niet netjes vindt, maar of hij zich er wat van aantrekt?
Marktplaats kan er niks mee....
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.