Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een prijs gewonnen, maar het bedrijf die de prijs uit moet keren 'haakt af'wegens persoonlijke issues. Heb ik nog rechten?

ik heb een trouwreportage gewonnen, waarbij twee fotograven mijn bruiloft zouden komen fotograferen. TWV E1060,- (inclusief visagie) zouden ze 8 uren komen fotograferen. Dit is toegezegd en ik ben officieel tot winnaar uitgeroepen. Na 8 maanden wachten op bericht (en zelf berichten te hebben gestuurd met verzoek tot reactie) kreeg ik gister ene bericht met de tekst" Door persoonlijke omstandigheden zijn we gestopt met de fotografie. De reden doet niet ter zake. We wensen je alsnog een fijne dag" Kan dit zomaar? (ik ben er eigenlijk wel vanuit gegaan namelijk dat ze zouden komen, en moet nu op korte termijn nog voor een flink bedrag alsnog een goeie fotograaf zoeken/ geld bij elkaar sprokkelen) (p.s. er waren geen wedstrijdvoorwaarden, behalve de meeste stemmen op je foto krijgen. Geen wedstrijdreglement dus)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wetgeving
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (1)

Formeel heb je natuurlijk recht op je prijs, maar als er geen notaris aan te pas is gekomen etc etc. vrees ik dat je niets krijgt. Ze zijn gestopt met hun bedrijf, (een echtscheiding, een faillissement? ) en komen dus hun bedrijfsmatige afspraken niet meer na. Heel vervelend voor je.
Overigens wemelen facebook en andere sociale media van de wedstrijden en prijsvragen waarvan ik vermoed dat er lang niet altijd gedaan wordt wat beloofd is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing