Welke rechten heb ik als hoofdbewoner/huurder bij een woning van een w.b.v?
Mijn moeder huurt een woning bij w.b.v en heeft ooit hulp geboden aan een vriendin zonder daar iets voor te hebben gevraagt en ontvangen haar vriendin belemmerd haar nu de toegang tot haar eigen woning en zit daar nu gezellig met haar vriendje op haar woning en mijn moeder betaald al maanden nog steeds de huur omdat ze hoopt dat die mensen daar ooit weggaan en mijn moeder ook haar woning en spulletjes natuurlijk niet kwijt wil maar ik geloof nooit dat die mensen daar ooit weggaan en daarbij is mijn moeder bang voor hen daar ze haar op diverse manieren bedreigd hebben waardoor ze nies meer durft te ondernemen want zelfs toen ze noodgedwongen in haar eigen huis moest inbreken omdat die mensen er een ander slot op hadden gezet en even een kennis op de woning had laten passen zodat ze een ander slot kon kopen toen kwamen die mensen langs en hadden de politie gebeld die vervolgens haar kennis op straat hadden gegooid terwijl ze die schriftelijk als enige toegng tot haar wonong gaf en zichh kon legitimeren en tot slot die 2 mensen toegang tot de wonoing verschaften terwijl ze daar niet thuis hoen wie kan mij advies geven want mijn moeder is zowat de redding nabij en kan dit noiet langer aanzien?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.