Wordt ik aangehouden op schiphol door schuld bank?
Heb tijdje samengewoond in engeland zon 8 jaar geleden inmiddels. Wij hadden een gezamelijke rekening waarvan ik er pas onlangs acher ben bekomen dat mijn ex die rekening 2000 pond negatief heeft achergelaten 8 jaar geleden!!! maar dit staat dus net zo goed op mijn naam. bank heeft rekening inmiddels gesloten bij navraag en schuld overgedragen aan een of ander incassobureau ofzo, iig iets wat dit voor de bank probeert terug te halen. Nu ga ik binnenkort op vakantie en maak mij enorme zorgen dat ik nu wordt aangehouden op schiphol? Weet iemand of dat dit daar zichtbaar kan zijn?
Toegevoegd na 2 minuten:
Bank heeft wel altijd kopie van mijn paspoort gehad dus hadden mij neem ik aan gewoon kunnen vinden in nederland? Nooit wat van gehoord. kom er onlangs achter via een oude ex huisgenoot waar ik onlangs weer mee in contact ben gekomen na jaren
De Bank sluit na verloop van tijd de rekening en draagt de zaak over aan een Incassobureau. Of het bureau intensief naar u heeft gezocht ligt aan de hoogte van het bedrag. @ Kapperkort, wel een beetje eens met u maar zolang denise niet zeker weet dat het allemaal opgelost is, zou ik haar toch aanraden zelfs niet verder te gaan dan Friesland of Zeeland.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.