Mogen dakdekkers zomaar mijn stroom gebruiken? Mijn dak en dat van het gehele huizenblok moet gedaan worden .?
Mogen dakdekkers zomaar mijn stroom gebruiken? Mijn dak en dat van het gehele huizenblok moet gedaan worden . Via mijn zolder wilde ze toegang tot de daken en dat snap ik . Nu zie ik dat ze een stroomdraad hebben gespannen naar andere daken en ik wist daar niets van . Geen idee hoeveel stroom dat gaat kosten . Ik wil dit niet ! Mag dat zomaar ?
Toegevoegd na 3 uur:
Update! Zolderkamer 1 heb ik zo juist afgesloten . Hier kunnen ze nu geen stroom tappen . ZOlder twee laat ik open omdat ik niet een regel wil overtreden ivm het toelaten van werkzaamheden door de woning bouw . Wel heb ik zichtbaar en goed het volgende briefje opgehangen ,
Hoi,
Het afdakje ziet er fraai uit . Goed werk! Ik wil laten weten dat ik geen toestemming heb gegeven stroom van mij af tetappen . Vind het onzin dat jullie dat zomaar doen en zo te zien ook voor het gehele project . Overleg maar met de Woningbouw hoe jullie dit gaan oplossen . Wanneer jullie toch gaan aftappen zal ik de zolderkamer sluiten tot jullie en de woningbouw zwart op wit een voorstel doen . Ik zie aftappen van mijn stroom als diefstal en zal dat zodanig afhandelen . Met vriendelijke groeten , Joyce
Nou mensen volgens mij is dit wel duidelijk toch? Ik wil er geen extra werk aan hebben dus ze benaderen mij maar zoals het mijn inziens hoort . Gaaf deze site ! Door jullie antwoorden kom ik eigenlijk tot mijn handelen . Ik laat jullie weten hoe dit afloopt !
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.