Dochter heeft geld gestolen van moeder wat kan ze doen om te zorgen dat ze na haar overlijden niets meer krijgt?
Mijn schoonmoeder heeft een tijdje haar dochter als mederekeninghouder gehad ,het ging een paar keer mis en toen heeft ze dit ook stop gezet
Echter hiervoor heeft ze haar dochter een verzekeringspolis af laten sluiten voor haar begrafenis ,dit omdat de dochter bij een verzekeringskantoor werkte
Ze heeft hiervoor toen geld overgemaakt naar de dochter deze heeft dit in eigen zak gestoken en de polisuitdraai blijkt dus waardeloos
Kan mijn schoonmoeder zelf een testament opstellen waarin ze aangeeft dat de dochter niet meer krijgt omdat ze haar deel al tot zich genomen heeft
Mijn schoonmoeder heeft geen groot vermogen ,ze heeft al wat geld veilig gesteld bij familie en deze hebben ook een zelfgemaakt contract ondertekend dat dit bedoeld is voor de uitvaart
Ze heeft nog wat spaargeld maar het overgrote deel wat ze nog heeft zal op gaan aan de begrafenis en wat er dan nog overblijft wil ze aan haar zoon geven
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.