asus reperatie duurt veel te lang, en ze zeggen weinig/ niks, kan dit ?
mijn tablet is sinds hij uit de verpakking komt al kapot, dus ik heb hem laten ophalen en toen is hij verzonden naar een reparatie plek in tjechie. ergens op de asus site kan je checken in welke status de reperatie zich bevind. 15 dagen lang is dit; wachten op onderdelen geweest. daarna stond en 13 dagen lang dat hij werd gerepareed. toen stond er 3 dagen lang dat we het geld terug kregen om dat hij niet gemaakt kan worden. we hebben zelf contact met asus gehad omdat wij het nogal lang vinden duren, asus kapt ons af, toont geen begrip, is langzaam met antwoorden en regelen niks. ze zeiden dat het geld overmaken via via binnen 20 dagen bij mij zou zijn, we hebben de tablet in duitsland gekocht, dus daar is ook allemaal gezeik mee. nu zeggen ze alleen dat we moeten wachten. ik word er helemaal gek van omdat het zo lang duurt om een nieuwe tablet te maken en de klantenservice zo slecht is.
kunnen zij dit zo doen ? het duurt echt veel te lang en asus heeft echt een belachelijk slechte klantenservice en ze liegen heel veel. kan dat zomaar?
het is een asus memo pad hd 7
Het is verstandiger om zulke dingen te regelen met de verkopende partij. Daar heb je namelijk je product gekocht. Een winkel is over het algemeen ook sneller met een vervangend product of geld terug dan rechtstreeks de fabrikant.
Hoe dat in Duitsland is?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.