Kom ik in aanmerking voor de rechtelijke vergoeding die UPC hanteert?
Ik ben inmiddels vanaf 1 oktober 2012 overgestapt naar UPC Horizon. Vanaf dag 1 niets dan problemen, keer op keer beloofde UPC met een oplossing te komen (op korte termijn wel te verstaan). Tot op heden nog steeds geen oplossing en de H2-update is wéér uitgesteld. Een medewerker attendeerde mij op de rechtelijke vergoeding van €1,- per dienst per dag. Nu is mijn vraag of ik me daar ook op kan beroepen aangezien ik dagelijks ernstige hinder ondervind tijdens het tv kijken (zwart beeld, haperingen, vastlopers of volledige reset van +/- 5 minuten) maar ook internet (instabiele verbinding, verbinding maken niet mogelijk, slecht bereik of wel volle uitstoot maar geen verbinding met UPC). Als ik bel met de klantenservice dan proberen ze natuurlijk onder die vergoeding uit te komen maar in de algemene voorwaarden staat deze vergoeding beschreven dus eronderuit komen kan dan toch niet?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.