Wordt hij nog gered?
Als een gevangene de doodstraf krijgt, en hij krijgt een paar dagen vantevoren een hartaanval .
Zal het gevangenispersoneel/artsen dan nog een poging doen om hem te redden?
Edit: de foto die bij deze vraag was geplaatst is door het Moderatieteam verwijderd.
1.2K
1.2K keer bekeken
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vraag is zeker interessant. Ben echter niet zo weg van het plaatje.Komt waarschijnlijk en door mijn leefdtijd en mijn eigen hartproblemen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja.
+
Maar beantwoordbaar? Bestaat er een protocol of regel? Belangrijker: wordt die opgevolgd? Wie weet hoe die arts zal voelen en denken? The Green Mile.
Food for thought.
+
Maar beantwoordbaar? Bestaat er een protocol of regel? Belangrijker: wordt die opgevolgd? Wie weet hoe die arts zal voelen en denken? The Green Mile.
Food for thought.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Haal a.u.b. die foto weg!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
@peter..sorry, was niet de bedoeling om te schokeren...zal ik m weghalen?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
@giweda , op een gebiedende wijs reageer ik niet, je zou nog een hoop kunnen leren van Peter.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk dat het ethische dilemma in de Verenigde Staten groter is voor de arts die meewerkt aan de dodelijke injectie.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er stond toch zeker weten een A.U.B. tussen en ik werd wel heel naar van die foto, dat heeft geen enkelijke nut en is niet noodzakelijk voor de vraagstelling.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Van mij mag ie blijven staan Naatje! It's up to you.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
nou de mods hebben natuurlijk de macht en hebben hem zonder overleg weggehaald, als het me gevraagd was had ik sowieso wel gedaan hoor. maja, als je de macht hebt..........dan doe je toch gewoon waar je zin in hebt? maar idd de foto voegt niets extra's toe...maar dat is met zoveel foto's....maar sommige hebben een streepje voor, andere niet, zo is het nou eenmaal in het leven ;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
en ineens staat er een edit: LOL
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb ook zo m'n ervaringen met moderators. Zou 'zonder overleg' een vereiste specialiteit zijn?
I do not judge, I merely wonder...
I do not judge, I merely wonder...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, Je bent het Naatje of je bent het niet. Ik heb het niet gemeld,dat is verre van mij,maar may be zijn er anderen die dat wel gedaan hebben?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ach, WIE dat is geweest zal me aan mn derriere oxideren, echter had ik zelf al aangeboden om de foto weg te halen, dus enkel een verzoekje was voldoende geweest.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Precies!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.