Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (4)

Alleen als het je eigen drone is en zich er geen risicovolle situaties voordoen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar zijn nog geen wetten voor.

Als de buurman met een drone mijn tuin en mijn slaapkamerraam aan het bespieden gaat en zich dus op huishoogte op mijn grond bevindt,
dan mag ik die wel verwijderen.
Maar als je daar op gaat schieten, dan kun je iets raken wat niet de bedoeling was en dan ben je alsnog strafbaar.

Als de politie met een drone een actie op touw zet op de daders van gewapende overvallen op te sporen, dan mag je dat ding helemaal niet vernietigen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er is wel een wet voor. Iets vernielen van een ander is nimmer toegestaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het over verwijderen, niet over vernielen.
Als de drone van jezelf is en, indien getroffen, niet neerstort op andermans grondgebied is het toegestaan.

Zodra het een object is van derde mag je er niet opschieten maar dien je hem op een vreedzame manie te verwijderen, vernieling van andermans goederen is nimmer toegestaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee. Het vernielen van een andermans eigendom.. Als een vliegtuig boven je hoofd vliegt, mag je die ook niet neerschieten!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: