wat kan ik doen als een ex-politieman mijn gegevens stiekem opvraagt?
Mijn ex-vriendin heeft een nieuwe vriend. Dit is een voormalig politieman die door psychische problemen (opvliegend) in de wia terecht is gekomen.
Ik heb nog steeds kontakt met mijn ex. Het is gewoon vriendschappelijk. Ik ben namelijk inmiddels getrouwd en heb kinderen. Het is niet eens dat we elkaar zien. Het gaat via whatsapp, msn en facebook.
Omdat hij nogal wantrouwend is controleert hij deze zaken allemaal. In de veronderstelling dat ze mij wel kon smsen en daarna deze smsjes kon wissen hebben we korte tijd ge-smst. Hij heeft echter via een ex-collega deze smsjes opgevraagd. Naar het schijnt is hij daar erg boos over geworden naar mijn ex-vriendin toe. Hij zei ook dat hij mij daarover wou aanspreken evenals mijn vrouw. Ik vind het zelf allemaal ver gaan.
Maar wat kan ik nu doen? Ik vind namelijk dat hij en zijn ex-collega te ver zijn gegaan. Wie weet wat hij nog meer allemaal opvraagt. Dat van die smsjes vind ik op zich niet erg. Wel de manier waarop hij die informatie heeft verkregen.
Gewiste SMS kunnen wel op de mobiel zelf terug gehaald worden.
Maar ik denk dat je ex eens met haar nieuwe vriend moet gaan praten.....
Hij loopt al bij een psycholoog en slikt medicatie. Zonder medicatie heeft ie woedeaanvallen. Des te meer vind ik dat hij zeker niet aan zulke informatie moet komen.
Slimme ex heb jij. Hoe slim is hij?
http://www.gewistesms.nl/gewiste-sms
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.