Hoe zit het met leverplicht (zie toelichting)?
Een outbound callcenter, dat werkzaamheden verricht voor mijn niet nader te noemen telecomprovider heeft me begin december 2009 benaderd met het aanbod van een abonnementsverlenging tegen een iets gereduceerd tarief en een toestel, de HTC touch HD.
We zijn inmiddels tig telefoontjes met even zovele verhaaltjes over op datum x wordt het bezorgd en ik verzoek u nog even af te wachten als gevolg, maar geen toestel.
Steeds is het weer: "Ja het toestel is niet of nauwelijks leverbaar," of iets van soortgelijke strekking.
Toen het outbound callcenter mij opbelde en ik akkoord ging door middel van het opnemen van de voicelog hadden wij m.i. een overeenkomst, daarbij hoort voor het bedrijf toch ook de verplichting te leveren lijkt me, hoe zit dat? Hoe lang moet ik nog wachten? Wat kan ik eventueel zelf nog doen?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.