Mag de gemeente om 2:00 de hekken van een weg afsluiting weghalen en daar iedereen mee wakker maken?
Ze zijn bezig met de weg geweest. Nu is het klaar en halen ze de wegomleidings en wegafzettingen weg. Ze gooien de metalen hekken en borden gewoon erop alsof het dag is. Mag dit?
maarja, wat hadden ze dan moeten doen? Wachten tot morgenvroeg zodat de vroege vogel / ochtendspits er mee geconfronteerd wordt en dan de borden weghalen? Zodat er nog meer overlast is? Dit was dan een wellicht ongelukkig toeval dat ze midden in de nacht de weg klaar hebben, maar het is toch logisch dat ze daarna direct het gereedschap, materiaal meenemen zodat dat niet achterblijft? Niet zoals hier het geval: Ding dong. (iemand van gemeentewerken). Goedemiddag meneer, zouden we deze kapotte lantaarnpaal zolang bij U achter het huis mogen leggen dat die dan morgenvroeg wordt opgehaald? Een week later kon ik het gemeentehuis opbellen wanneer ze die kapotte straatlantaarn kwamen ophalen....
Zelf werk ik altijd 's nachts en moet overdag slapen. Kun je je voorstellen wat een herrie ik iedere dag te horen krijg? Het zal wel een beetje geven en nemen zijn, helaas... :)
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.