ik zit al meer dan drie jaar in de extreme overlast van mn buren boven, wat kan ik nog meer doen??
de woningbouw wil mij een andere woning geven,maar ik laat mij niet wegstampen hieroo! elke dag gelijk met buren wakker worden en gelijk slapen, tich keer de woningbeheerder geweest,die met zn oren ook stond te klapperen, vanaf 7uur smorgens tot 3uur snachts(ook weekend,nieuwjaarsochtend enz..) ik neem met mn Iphone elke dag op, heb nu meer dan duizend opnames! rennen,springen,stampen,bonken,schreeuwen,deuren gooien,stoelen wippen,voetballen,kortom: een gehoorige woning, en buren boven met houten vloer,ik leef al 3jaar met oordopjes elke week 50cent nieuwe dopjes al 3jaar! ik ben het spuugzat deze sjit! en de buren aanspreken doe ik bijna elke dag, niks helpt, alleen verhuizen maar dat doe ik niet! PS mn vorige buren heb ik nog nooit gehoord! en die hadden 2 kinderen, dit zooitje boven is niet normaal meer! ik ben een stille huismus, en boven is het 24/7 lang leve de lol!! HELP...
Toegevoegd na 1 dag:
bedankt voor alle antwoorden en reacties, ff een update..dit was mijn weekend zondagmorgen, (zie foto) opgenomen zaterdag nacht 01:00uur tot 11:00uur zondagmorgen. tot half drie de herrie, en om 06:00uur zondag ochtend begon het weer!! nog geen 4uurtjes geslapen! en morgen heb ik deze sjit weer! ik heb mn koffertje gepakt en ga ff bij mn vader slapen. en maandag ben ik WEER bij de woningbouw! ik ben het ZAT!!!!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.