Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hallo ik dee al een tijdje werkstraf ,, ik kreeg 180 uren waarvan ik al 140 heb gedaan, nu willen ze me niet meer ,,, moet ik nu zitten? mvg frederik

ik deed echt mijn best maar plots doe ik het niet goed genoeg ik heb al 3 jaar geen contact meer met de politie en ben eindelijk op het goede pad, en willen ze me tussen criminelen steken, moet ik nu zitten ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (3)

Als je je taakstraf niet afmaakt is er een kans dat je moet zitten dus gewoon je taakstraf afmaken en je verder goed gedragen.
ronron1212
12 jaar geleden
Ga uit jezelf naar je begeleider, leg hem/haar uit wat er aan de hand is en zeg dat je graag je taakstraf afmaakt bij een andere organisatie, dan toon je in ieder geval je goede wil.

Toegevoegd na 6 minuten:
Als je het op deze manier op kan lossen, dan hoef je niet te zitten, anders moet je toch je straf in de cel uitzitten, dus, zet je beste beentje voor, er zijn meer organisaties die mensen met een taakstraf graag een kans geven.
Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is heel vervelend voor je, maar je moet nog 500% meer je best gaan doen. Er worden best hoge eisen aan iemands gedrag gesteld. Er zit maar een ding op: je zult je houding moeten veranderen.Ga naar de taakbegeleider, maak je excuses en vraag of je die uren toch nog af mag maken, geeft niet waar en wat. Aanpakken! het leven is niet altijd leuk en werken evenmin.
Werk je daarna echt helemaal uit de naad. Geen commentaar geven, gewoon doen wat er van je wordt geeist. Zo is het ook in de echte wereld. Doe je dat allemaal niet, dan heb je een probleem, dat heb je al ervaren.
Werkstraf krijg je op voorwaarde dat je het af maakt en dat vervangt een periode achter de deur. Houd je je niet aan de voorwaarden, dan wordt het zitten. Dus!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing