De officier heeft voor 9 maanden mijn rijbewijs ingevorderd.Kan de advocaat daar wel wat vanaf snoepen?En hoe snel krijg je hem terug?
Ik was aangehouden met 880 ugl
3.1K
3.1K keer bekeken
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
En terecht!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik sluit me aan bij jinx en rebecca. Het is 4 keer de toegestane hoeveelheid.
Autorijden met alcohol op is onverantwoord, je riskeert andermans leven.
Autorijden met alcohol op is onverantwoord, je riskeert andermans leven.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
dat vroeg ik niet
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je doet in mijn optiek als je achter het stuur stapt met die hoeveelheid alcohol in je bloed een poging tot doodslag of op zijn minst mishandeling. Ik vind dat je een veel te lichte straf hebt gehad.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als het aan mij lag, kwam je nooit meer op de weg! Zeker nog nooit een vriend of familielid kwijtgeraakt door een dodelijk ongeval waarbij drank in het spel was?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Met zoveel alcohol achter het stuur van een potentiële moordmachine kruipen, is zo onverantwoord (om niet te zeggen misdadig) dat je wat mij betreft minstens een permanente rijontzegging had mogen krijgen.
Ik ga je dus ook zéker niet aan tips helpen om zelfs maar onder een deel van je toch al te lage straf uit te komen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Door mensen zoals jij is mijn broer (12 jaar) dood gereden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Maar 9 maanden?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
vragen juridisch gerelateerd kan je het best zo nauwkeurig uitleggen, want met dit soort vragen kan een gemiddeld jurist helemaal niets. mensen die wel antwoord geven zijn waarschijnlijk geen (getrainde) juristen, meer feiten zijn van belang om een sluitend antwoord te geven.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.