Hoe trek je (betaal)machtiging in?
Wil van KPN (Telefoon + ISDN) af wegens voortdurend gegoochel met contracten die zogenaamd namens mij zijn afgesloten. Onlangs nog met medewerker telefonisch gesproken. Niet veel later met andere medewerker gesproken. Wat bleek? Eerste medewerker had zomaar ander contract opgemaakt zonder mijn medeweten en toestemming en had zelfs mijn naam en geslacht veranderd......!!! Blijkt dat men op die afdeling provisie krijgt... Heb er helemaal genoeg van. KPN zegt opzeggingsbrief niet te hebben ontvangen en op aangetekende brief krijg ik geen reactie. Erg kinderachtig allemaal. Ik wil nu de betaalmachtigingen intrekken. Hoe pak ik dat aan?
Gestorneerd
1 Augustus: Afschrijving €39,95
Gestorneerd
1 september: afschrijving €39,95
Gestorneerd
Hierna stopte de afschrijvingen.
Aanmaningen nooit ontvangen Halverwege januari, kreeg ik een brief, dat er nog een verschuldigd bedrag open stond van €5,34
Die heb ik betaald. Al het andere nooit wat van gehoord. Als ik niet gestorneerd had, had ik €114,51 betaald voor Jan met de korte achternaam. Mijn vriend snapte daarna ook waarom ik nooit KPN in huis wil hebben. Het zijn vieze gluiperds! Het storneren heb ik gewoon via internetbankieren gedaan.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.