Fout bezorgde bank bouwmarkt zelf uit etagewoning (3 hoog) via trappen naar de bezorgdienst brengen?
Ik heb onlangs een (zware) bank gekocht bij de Karwei. Op zaterdag hebben ze de verkeerde bank afgeleverd. Nu wil Karwei dat ik zelf deze zware bank vanuit mijn woning (flatwoning 3 hoog, past niet in de lift) naar beneden til als de bezorgdienst de bank komt ophalen. De verkeerd bezorgde bank was naar boven gebracht mbv 2 Karwei medewerkers, na heel veel gedoe. Nu verwachten ze dat ik de verkeerde bank zelf weer naar beneden sjouw (en de juiste bank ook weer naar boven). Is dit wel de bedoeling?
Op hun site staat dat de bezorging tot aan de voordeur op de begane grond is..betekend dit dat ze bij etagewoningen het product gewoon buiten de portiek kunnen dumpen? En temeer daar het fout bezorgde product mbv 2 karwei medewerkers wel naar boven is gebracht (omdat karwei natuurlijk ook niet wilde dat de bank buiten zou overnachten..), moet ik nu wel mijn rug gaan breken om de bank van 3 hoog naar beneden te krijgen?
Als ik de bestelling wil annuleren, dan wordt mij mede gedeeld dat dit niet mogelijk is, aangezien het product niet uit de winkel gekocht is, maar via de leverancier besteld..klopt het dat als ik een product bij een bouwmarkt koop, en het via de leverancier thuisgestuurd wordt, ik de aankoop niet meer kan annuleren??
Alvast hartelijk dank voor uw advies/tips!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.