hoe krijg ik op een eerlijke en snelle manier de gestolen pc terug?, als je weet wie het heeft gedaan met sleutel van het huis
mijn vriend is 2 juni overleden, ik had het met de woningbouw gesproken als niemand spullen kwam op eisen dan mocht ik de computer / server hebben, wegens foto`s en andere herinneringen,nu is het zo dat ik werd gebeld en niemand had iets opgeeist dus ik mocht de pc hebben, echter donderdag zouden de mensen de woningontruimen en zouden ze de pc naar woningstichting brengen dan kon ik de pc daarophalen, dinsdag werd ik gebelt en zeiden ze dat de pc niet meer aanwezig was in de woning, ik heb mijn sleutels binnen een week na overlijden bij de gemeente afgegeven,
ik heb een vermoeden wie de pc/server heeft gestolen,met doel om door te verkopen, ik wil hier niet te lang mee wachten, want anders ben ik de pc en foto`s voorgoed kwijt, wat is een goede manier om de pc terug te krijgen? hij heeft de sleutel nog van het huis, maar hij heeft er gewoon niks te zoeken!
hoe kan ik hem op een eerlijke manier de pc terug laten geven?
of (van het slechtste uit gaant)is er een manier als je de pc helemaal leeghaalt van foto en opslag, dat je toch nog op een één of andere manier fotos en dergelijk kan terug halen?
ik snap niet dat er zulke foute mensen zijn hier, alsof een overlijden al niet genoeg is moet hij dit ook nog eens flikken?!!
hoop dat jullie tips heben, alvast bedankt"
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.