Geld terug vragen aan de kapper kan dat?
Mijn beste vriendin is naar de kapster geweest vanmiddag. Zij had een verf uitgekozen die haar haar bruin zou maken en aangegeven dat ze niet meer dan 3 cm van haar haar af mocht knippen! Ze had haar tot op haar ondertug en had hier trots 5 jaar voor gespaard. De kapper zei wel dat er een stuk dood was maar mijn vriendin wilde echt niet meer als 3 cm er af! Dit gaf ze heel duidelijk aan. De kapper ging verven en daarna bleek het rood/paars geworden te zijn. Dat is nog tot daar aan toe.. Maar ze had niet 3 cm er af geknipt maar 20 cm!! Mijn vriendin was meteen heel verdrietig. Helemaal toen ze een rekening kreeg van 110 euro en de kapper vertelde dat het eigenlijk 160 euro zou zijn voor knippen en verven van lang haar. Terwijl ze het eerst verfde en daarna ging knippen. Ze is er kapot van.. En vind het zo erg dat haar haar zo kort is geworden terwijl ze zo duidelijk was geweest. Wat kan ze doen? Ik heb de kapper gebeld maar ze zegt dat ze het er niet meer aan kan plakken en het gewoon dood was en dat moest ze accepteren?!?!?!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.