Ben je verplicht een reparatieprocedure in te gaan bij een niet functionerend nieuw product?
Ik heb een nieuwe laptop gekocht en die functioneert niet naar behoren. (Dit is al het tweede toestel wat ik heb ontvangen met het zelfde probleem) Nu heb ik gebeld met de verkoper van het product en die verwezen mij door naar de leverancier. Vervolgens werd ik terug verwezen naar de verkoper van het product.
Ik heb daar al een aantal keer aangegeven er klaar mee te zijn en mijn geld terug te willen.
Nu "forceren" ze me in een reparatieprocedure bij de leverancier van het product terwijl ik hier eigelijk niet op zit te wachten. Ik heb hard een computer nodig voor school en kan het me niet permitteren een aantal weken te moeten wachten op een reparatie.
Ben ik verplicht om de reparatieprocedure in te gaan, of is er een manier om toch mijn geld terug te krijgen?
Ik heb het product ongeveer 40 dagen geleden in huis gekregen.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.